torsdag


Helvetes veckan börjar lida mot sitt slut, bara fredag förmiddag är avklarad (prov) så kommer allt kännas bättre! Emilie kommer hit med sin dator imornbitti, ska lana lite =)  . . . hehe neerå vi ska göra prov tillsammans, har prov via datorn och tänkte att det är roligare att sitta i samma rum (kanske hjälpas åt liiite) ;D

Har jobbat hela dagen, men det gick fin fint. Har sån ångest när min Anna jobbar sina sista dagar på intersport =( På lördag jobbar vi sista dagen tillsammans! Nått som är roligare är att jag dammade av cykeln imorse och tog den till jobbet, pumpade däcken på jobbet så på hemvägen behövde jag knappt trampa! Hemma sen har jag bara pluggat och ätit, men nu är det färdig pluggat för idag & nu ska jag ägna lite tid åt min boyfriend som kommer strax! =)


Och så har jag fått en tid på måndag för att sätta i ny hårförlängning igen, ser fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0