tisdag


Jag har jobbat hela dagen verkligen, rullade dit på min snygga hoj halv tio imorse & kom hem halv tio på kvällen! =) men kul har det varit och mycket folk, ett tag var jag lika svettig som efter ett träningspass. Mamsi bjöd mig på lunch, kyckling och feta sallad =) Sen bjöd jobbet på mat innan vi skulle öppna igen för att ha friskis & svettis kväll, då blev det kräft och räksallad så en very nyttig dag med andra ord! Baby vann 1000 kronor på triss idag, lyckos han! Så då kom han in på mitt jobb och köpte springskor, behövligt så våran vana som vi började med igår kan fortsätta hehe.

Nu ska vi krypa till bädds, ska övertala A om att kolla på ett avsnitt andra avenyn först bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0