skönhetssömn!


Fan va pigg jag känner mig idag, inte ofta jag känner så! Kan vara för att jag sovit bredvid mitt hjärta inatt vilket jag inte gjort på några nätter. Konstigt nog sover jag alltid sämre när jag har en stor säng, 4 kuddar och ett täcke för mig själv, än när jag måste dela allt det dära med en annan :p Han har iaf dragit till skolan, jag sov ut lite och har precis ätit god gröt, måste starta dagen med det!! Nu är det väl bara att dyka ner i böckerna och sitta framför den här skärmen och repetera allt allt allt för imorn gäller det, då är det stor salstenta igen på 4 timmar.

Hade väldigt mysigt hemma hos mina morföräldrar igår, god mat & fika och satt och pratade =) ville inte gå hem men efter några timmar var jag illa tvungen att återvända hem till böckerna  . . . aaah vill bara ha ett slut på detta, 6 veckor kvar av terminen & 5 prov kvar att göra!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0