seminarie


Sitter och har seminarie, lite kaffepaus nu. Vill bara uuuuut =) ska ta en prommis runt älven med Emilie bara det här är klart, hoppas solen lyser då med. Tidigare idag har jag umgåtts med mamma, hade sovmorgon först sen åkte vi till kuppan. Hittade en fin klänning på HM, ni kan ju gissa färgen :p Sen bjöd jag mamma på lunch på subway innan jag var tvungen att åka hem för plugg och mamma för jobb.

Nu har jag iallafall mitt lååånga hår i igen och jag är så glad =) är två olika färgnyanser i denna gång så lite skillnad mot förr, tänker ha så ett tag nu sen får vi se om jag färgar mörkbrunt senare igen.

Hoppas ni får vara ute idag till skillnad från mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0