så gött


Precis kommit hem efter en springtur i det fina vädret, behövde springa av mig efter att ha pluggat 4 timmar i sträck. Körde lite intervaller och konditionen är ju inte på topp, så sjukt fort man tappar konditionen! På gymmet har det blivit mest styrka under hösten/vintern så nu får det bli mer av konditionsträning istället när man kan vara ute och springa. Springa på löpband är ju ingen höjdare direkt, så nu är jag väldigt glad att jag bor nära sportfältet. Träffade en gammal kompis efter vägen också så det blev lite prat och som vi alltid säger när vi träffas så ska vi försöka ses på riktigt och nu när vi bor så nära dessutom! Hon skulle utomlands nästa vecka, något avundsjuk jag blev =) Solen stekte på ordentligt när vi stod och pratade, så skönt. Hemma blev det plankan och kissande huden som avslutning på träningen ;D

Sitter och äter ägg nu och försöker bli klar med uppgifterna inför seminariet imorgon. Sen blir det duschen och knata ner till mammas jobb och åka med henne till gustafs, äntligen lååååångt hår :D Så imorn åker jag och mamms till borlänge och kör ett pass på svea, lunchar och sen är det dags för seminariet.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0