remember me


Jobbade mitt sista pass med Anna idag :'( Hon hade sagt åt alla att spara fika från igår till mig så jag kunde äta det idag, och sjukt gott var det! Sitter hemma hos A på landet nu, han kockar i köket dagen till ära :) Ska ut och gå/springa efter det & till kvällen blir det bio som älskling överraskade mig med, han hade bokat biljetter till remember me, har väntat o väntat på att den ska komma till Borlänge och hade ändå missat nu när den har kommit hit så jag blev något happy när det var den som A bokat :D


<3

Kvällen igår var jättemysig, bowlingen gick inge vidare för mig utan det var pappsen som tog hem segern! Och maten sen på broken dreams var lika god som alltid :) Vi följde med hem till Gustafs sen och kollade på talang, och stoppade i oss chips, dip, godis & cola i den redan proppmätta magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0