racer


Sitter och äter lösgodis och dricker kaffe, är inte ens sugen på godis men måste ha nått i magen innan jobbet haha. Blir ju en sen lunch på jobbet när man börjar kl 12 så. Hade världens migrän när jag la mig igår men somnade som tur var fort, hade ställt klockan tidigt imorse för jag trode det skulle vara sol, och tänkte att jag skulle hinna plugga + sitta ute på balkongen idag. Men det sket sig ju så jag sov en timme till istället och nu har jag pluggat klart och jobbet väntar =) Tog tag i det tråkigaste som finns igår, nämligen att köpa löparskor, men eftersom jag tycker det är kul att springa kan det vara bra med rätt skor också! Så snälla Mattias hjälpte mig igår på jobbet innan stängning så nu har jag värsta racer dojjorna =) Inget nice price kanske, 1600 pix! Tur att jag jobbar där och har lite rabatt säger jag. Tränade igår på kvällningen också så hann inviga dem på löparbandet innan jag och mamms tränade body balance! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0