partaj


Jag har syster yster här hos mig och vi har precis fixat klart oss =) ska slå oss ner med kortleken och drickat nu, invänta lite gäster, några från stan och några från stockholm. Självaste Johan (som jag och kusin var ner och hälsade på i höstas) kommer hit, ska bli sjukt kul att träffa han. Han skrev upp oss på bolanches lista men jag tror jag och syster ändå väljer S2 ikväll. Min älskling står i garderoben på stora björn ikväll och slutar kl tolv och sen skulle han ut också, och han blir nog inte så glad om jag inte är på S2 när han kommer ;) En sjukt kul kväll ska vi ialla fall ha!

Hoppas ni också får det =)

 



syster & jag <3



Johan & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0