mot lofsdalen


Både jag och älskling var sjuklingar igår men hade mysigt ändå, var ju tvugna att träffas eftersom jag åker till fjällen idag =) Har packat ihop det sista och väntar på att familjen ska komma och plocka upp mig, blir rätt skönt att åka bil några timmar och bara få vila, så hoppas verkligen på att jag blir piggare så som jag längtat efter påsken och fjällen, har ju inte åkt snowboard eller längdskidor en enda gång i år! Kommer sakna A, hade önskat att han skulle med oss upp.

Ha en fin påskhelg här hemma, jag kanske skriver något från morfars dator där uppe om jag har lust!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anderas<3

Kommmer sakna dej min baby=(<3 men du får ha så kul iaf... älskar dej jätte mycket!!(=

2010-04-02 @ 00:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0