men nu så!


Gud vad tråkig jag är som varit borta härifrån en vecka, har ändå haft lika många läsare som vanligt som fått se det senaste inlägget ett antal gånger, stackare! Men nu är jag tillbaka, och faktiskt så satt jag inte vid datorn en enda gång i fjällen, duktigt va! Men vi hade en toppen helg uppe i stugan, var strålande sol nästan alla dagar, så soligt så jag till o med lyckades bränna mig. Inte en enda gång i backen blev det utan det var skoter för hela slanten varje dag, och det är ju så grymt roligt =) Att åka med några som känner igen fjäll utan och innan så man slipper åka där alla turister sitter och kör sönder lederna bara. Det har varit tipspromenad med skoter som avslutades med korvgrillning en dag, mys! & en dag åkte vi upp till ett fjäll och kikade på uppvisning av sm mästaren i skotercross som är från Lofsdalen, de var närmare 500 skotrar där, då kan nu ju tänka er hur många människor det blir. Coolt, då Loffsi bara har 90 bofasta invånare ;D Så en jäkligt bra påsk har jag haft med andra ord, mysigt att umgås med familjen och mormor & morfar lite <3


Hemma i Borlänge igen så var det verkligen slut på semestern, denna vecka är det 5 dagars jobb + 2 dagar skola och allt jag ska plugga tills dess som får ske på kvällar & mornar för att hinna med jobbet, puh! Jag skulle verkligen behöva en typ 10 timmar extra på dygnet för att få ihop allt. I framtiden får jag nog tacka nej till lite jobba tyvärr, håller inte i längden att gå upp kl 6 och plugga, sen till skolan fram till 16 & efter det jobb, för så såg min dag ut idag! Men är ju så kul att jobba, skönt med pengar och slippa ta studielån dessutom.


Jaja nu har ni fått lite att läsa, jag ska hoppa in i duschen nu sen väntar true blood :D och sen jobb imorn då, herregud mitt liv springer ifrån mig på riktigt!! Idag skulle jag egentligen ha gått på vin & bh-party hos amanda men det sket ju sig såklart också synd nog =(

Får se fram emot fredag kväll, då ska jag bowla & sen äta på broken dreams med min fina familj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0