lyckat!


En fruktansvärt kul kväll & natt det var igår! Johan och en vän till han kom hem till mig runt tio, pratade en jäkla massa och hade trevligt. Bästa bästa att vi börjat umgås igen, som back in the days =) Och Johan och Matilda hade inte träffats på typ 8 år, för hon var ju inte med till Stockholm i höstas. Runt tolv tog vi en taxi ner på stan, för Johan är ett slapparsel som vägrade gå 10 minuter ;) Mötte upp baby där inne, sjukt mycket folk ute men inte så värst många jag kände. Min syster är toppen att gå ut med hur som helst!

Imorse åkte A och köpte frukost åt oss, nybakade bröd, gott som fan! Sen åkte han på match, & jag och syster återvände till sängen och kollade på Twilight, var säkert 2 veckor sen jag såg den så kände att det var dags ;D Sen åkte vi och kollade andra halvleken på Andreas match, skönt att få lite luft. Sen åkte jag hem och pysslade hemma lite, skrubbade allt kakel i badrummet för det var så sjukt äckligt! Sen åkte vinterskorna upp på vinden och ner med sommarskorna, slängde massa skor & gjorde en ge-bort-påse så nu ska jag dela ut lite dojjor till släkten haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0