kiss


Har faktiskt varit duktig och pluggat på lite på eftermiddagen, kollat på en föreläsning om fortplantning och det var den roligaste föreläsning hittills under tiden jag pluggat. Så nu vet jag allt om kvinnors och mäns kön,  hur barn blir till! Dessutom lärde jag mig att ett foster kissar i mammans mage från det är ca 20 veckor, haha äckligt. Det är ju så fränt att ett barn kan bli till bara för att en spermie och ett ägg möts, man har flera miljarder celler i sin kropp men man var bara 1 enda jävla liten cell från början!! Jaja, ska inte låta som världens nörd nu ;)

Ska strax duscha och göra mig klar för middag & bowling =) Det blir en mysig och skön fredagkväll, följer nog med mina föräldrar till Gustafs efter det och sover kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0