kina


Ska iväg med pojkvän, svärföräldrar & en svärförälders föräldrar och käka på kina, gott!! =) Haft en skön lördag som började med jobb, sen har jag varit i gimsbärke och chillat. Har hunnit kollat på new moon också, sjukt bra, fast twilight är fortfarande bäst!! Efter middagen ikväll åker jag och A hem till mig, ska kolla på Paranormal activity som han också hyrde. Hoppas hoppas den är riktigt läskig.


Och igår hade jag en väldans trevlig kväll med Emilie :) Efter kuppan orkade vi inte åka hem till henne och laga mat så det blev att ta med en american take away hem! Hyrde en film och hade det fint. Slutade väl med att jag fick åka till Rättvik och hämta hem A, blev väl en sissodär 20 mil på kvällskvisten. Men det gick fint ändå, lyssna på bra musik, gud vilken snäll flickvän jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0