i love my work!


Sitter på mitt jobb och har lunch, och vet ni, att jag trivs så himla bra på jobbet nu förtiden =) är världens bästa extrajobb, det är sjukt bra stämning, sjukt bra priser vi får när vi handlar åt oss & dessutom får vi personal ett träningskort på svea! I love my work, tycker inte det är de minsta jobbigt/tråkigt att gå till jobbet, så borde alla få känna.

Träningen innnan jobbet gick finfint! Jag och mamma gick på stan och käkade en sallad eftråt innan jag skulle börja jobba.


Till kvällen ska jag, syster M, mammis & mormis till gammelgården och kolla på underklädesvisning mm. Bäst att ta ut pengar så jag kan spendera!

Kommentarer
Postat av: Annanas

Bra Johanna! Att du trivs på jobbet! De är jätte viktigt!

Men jag saknar dig på mitt nya jobb jätte mkt!



<3

2010-04-21 @ 06:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0