gröt <3


Idag har hela dagen bestått av jobb, var mycket att göra som tur var så det gick snabbt! Blev en prommis i det fina vädret också, på det viset är jobb på gruppbostad väldigt bra =) Hade sånt flyt när jag skulle hem från kvarsveden också och timade bussen precis så jag slapp gå hem. Hem och diskade berget (lovar mig själv IGEN att diska varje gång jag ätit från och med nu) Sen har jag duschat, kollat på wipeout & ballar av stål, & käkat havregrynsgröt! Hade tänkt mig nå lyxigare kvällsmat och trodde jag skulle spendera kvällen med A, men när jag istället skulle vara ensam så strök jag allt vad lyx heter och kokade gröt med äppelmos, kanel & mjölk till mmmmm, haha tur att man tycker om det.


& imorgon ska jag äntligen sätta i nytt löshår, och innan det plugga en massa! Hoppas på bra väder så jag kan ut och springa en vända, har varit sjukt dålig med träningen den här veckan. Fick till och med träningsvärk efter bowlingen i fredags, så den här veckan blir det skärpning igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0