done!!


Puuh, nu kan man pusta ut. Tentan är gjord och jag är så jävla glad, kändes som det gick okej så jag hoppas innerligt och ber till gud att jag får ett G iaf! Vill bara släppa det vi arbetat med så länge nu, det vill säga halva kroppen ungefär med alla namn och funktioner in i minsta detalj. Blir en helig helg nu då innan helvetet drar igång nästa vecka och resten av kroppen ska läras in i min redan fullproppade hjärna . . .

Nu sitter jag på jobbet och käkar, sen blir det jobb till kl 18!


Förresten hände det en äcklig grej i torsdags kväll, min ljuslykta i trä tog eld och började brinna :O PANIK! som tur var både jag & A vaken och såg det, men vi brukar ofta lägga oss med värmeljus på för att det är mysigt och dom ändå brinner ut av sig själva. Never more säger jag, kommer aldrig ens våga tända ett ljus i den hållaren nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0