det ser mörkt ut


Känns som mina ögon blöder av allt plugg, eller nu överdrev jag kanske lite för har inte gjort så hemskt mycket idag, inte så mycket som jag borde. Istället för att bara råplugga inför tentan imorn så blir jag helt förvirrad och vet inte vart jag ska börja nånstanns. Likså var det inför den förra tentan, men den gick ju över mina förväntningar =) Jag kör på metoden igen att det jag hört på en föreläsning kan jag gräva fram ur skallen imorn, likaså mitt fotografiska minne ;) haha de 200 sidorna jag bläddrat igenom ska väl inte va så svååårt att komma ihåg!?

Fan vad tråkig jag känner mig, känns som jag bara pratar skola i blåggen! tröööök. Vill bara komma med nå kul åt er att läsa, nått kul jag shoppat, att jag rånat en bensinmack, snott en polisbil, sprängt en bankomat, fått ett högt chefsjobb, en urspårad festkväll som slutade i att man tog en taxi och vaknade i en annan stad och får en taxi faktura på 20000 kr eller nått sånt. Men nej tyvärr måste jag säga på alla de dära punkterna, dags att ändra på sig. Det är tur att jag har en helt onormala pojkvän i alla fall, gör ju dagarna lite roligare! Förresten kommer han hit på dagarna och stör mig i mitt upp i plugget, så det är hans fel om tentan går åt skogen!

Lite ljus i allt, om 2 veckor ska vi till Stockholm för shopping =) & om mindre än 2 månader befinner jag mig förhoppningsvis i Marmaris!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0