onsdag


Nyss hemkommen från tandläkaren, inga hål som vanligt! Första gången jag fick betala, tråkig utgift. Svängde förbi Johanna och prövade ut färg till hår också så om en vecka ska jag dit och sätta i det (y) Tidigare idag var jag och mamma på kupolen, köpte svarta jeans, exakt likadana som mina absolut favvo jeans genom tiderna, fast dom gamla gick sönder i våras så jag blev överlycklig när det fanns likadana igen!


Bläddrade förresten igenom nya veckorevyn och såg att tyra och jag har lika tatuering, tufft. Fast hon hade sin på benet!            
                        


Nu ska jag laga mat till familjen innan jag åker hem till lägenheten igen. Soffhäng med älsklingen, idol, kändisdjungeln & true blood.


Kommentarer
Postat av: mandy

du är tuff du å! ingen teori idag, det var tattoosen jag menade :) fast blev mer överraskad än vad jag hade tänkt mig själv eftersom jag fick till det så bra, har ritat dom här sjöälv också. en viktig del för mig att rita dom själv, även fast de bara va små hjärtan. sen priset<3 back in stan nu?

2009-09-16 @ 21:09:51
URL: http://ttaketthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0