En väldigt bra fredag..


.. det har jag & min älskade syster Matilda haft :-) Vi åkte med killarna till Säter för att kolla på skollagsmatch, hushagen - dahlander. Ner på 'stan' och fikade när pojkarna värmde upp. Sen satt vi och kollade på match och hade det fint i solen närmare 2 timmar och såg laget vi hejade på vinna (y) Nu sitter jag nyduschad och ska sätta lite fart och göra mig klart, för ikväll är det förfest hos amanda, visar sig om jag följer med till falun sen.

Idag har jag och min baby varit tillsammans i 8 månader också, det går väldigt fort. Det betyder också att det är 5 månder kvar tills vi är i Thailand :-)




Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket trevlig dag, jag har så kul med dig och älskar dig mest i hela världen & grattis till er också :)<3

2009-09-26 @ 10:59:39
URL: http://tildaalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0