måndag



Sitter på jobbet och funderar på att snart gå och lägga mig. Men har man ingen andreas att sova bredvid kan jag likaväl dra ut på det. Dagen började iallafall med en timmes promenad med mormor :-) Fick lite dåligt samvete mot andreas som hade sjukanmält sig idag för min skull för att vissa saker råkar vara som dom är just nu.. När jag kom hem från prommisen hade han fixat frukost, lyx att äta fruskost tillsammans på en vardag!! <3 + att jag hade fått hemmagjord lingonsylt av mormor, fint på gröten. Sen skulle vi bara mysa all day long, men blev inringd på jobb så det blev inte så mycket tid tillsammans idag ändå ;/



Helgen som var bjöd verkligen på det mesta... fredagen var väldigt rolig :) lördagen bestod av 11 timmars jobb och sedan chaufför åt en massa. Slutade med att vi sov 5 pers i min lägenhet, men det gick det med. Och såklart en liten sväng till solvarbo marknad, mest för att hälsa på farfar som inte ens var hemma :p


pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0