min stora älskade älskling blir stor! (men aldrig för mig hihi)




Idag fyller den yngsta av oss 3 syskon hela 13 år, det är helt galet. Nu när jag inte längre bor hemma känns det som hon blivit jätte gammal helt plötsligt. Och kaxig det är hon minst sagt, jag skulle behövt bo hemma och tagit ner henne på jorden ;D Typiskt minsta ungen i alla familjer att bli en liten snobb, haha sant.


Bara för att hon är minst får hon...

1. Bete sig som en bäbis
2. Kalla oss övriga i familjen för dumma saker
3. Aldrig hjälpa till med nått hemma
4. Sitta obegränsat vid datorn
5. Få det hon pekar på
6. Dyra besök hos frissan


Och inom nått år kommer hon antagligen få följande för att mina stackars föräldrar inte står ut med fler tonårs tjejer ....

1. Alkohol utköpt
2. Röka
3. Låna bilen


Neejdå, för tack vare att mina föräldrar är unga, fräscha och pigga fortfarande så kommer hennes tonårstid förhoppningsvis likna min & Matildas, och med andra ord bli perfekt. Och jag måste säga att jag är galet avundsjuk på Lina som är 13 år och har de roliga åren framför sig!! Och bara för att Lina är så jäkla söt ska jag lägga ut en massa snygga kort på henne.



 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥

 ♥



♥ OCH JAG ÄLSKAR DIG SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ SÅ MYCKET! ♥


Kommentarer
Postat av: Annanas

JAG ÄR MINST I MIN FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så du tycker allt de dära om mig. TACK ska du ha!

;)<3



Grattis till henne.



Kan vi ses snart igen?

2009-10-15 @ 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0