måndag


Haft en skön slappe helg i sommarstugan. Andreas följde med dit också och det var så bra :) Hela tjocka släkten var där, har fiskat lax, ätit lax, ätit massa annat, sovit.. Haha på lördagen var vi så däckade av all frisk luft så vi la oss klockan nio ;p Nu har jag frysen full av lax, uppfödd av min morfar! (y)


Idag har det varit fullt upp, känns det som - bara för att jag gör allt så låångsamt. Kom hem från andreas vid tolv. Sen har jag tvättat en massa, bäddat rent, städat, bakat frallor som blev goda goda. Äntligen ett lyckat bak :p Mamma kom till mig och jag bjussade på bakverken och te innan vi åkte ner och tränade body balance :) Nu har jag kollat på färjan och väntar på att baby ska komma till mig, han är på nån nyöppning av en krog i falun som han och hans 'jobb' skanska har renoverat, så det lär väl dröja innan han dyker upp, frågan är om jag orkar sitta uppe? nja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0