irriterande!


Fy fan vad störd man kan bli. Vi har bestämmt oss för att boka om Thai resan till nu i december. Jag ringer Ving, sitter i telefon kö, kommer fram efter en kvart, vi pratar lämpliga hotell att bo på osv, jag hittar ett bra & först då säger hon att jag inte kan boka om resan för att det är Andreas som står som ansvarig för resan. Irriterad man kan bli alltså! Så nu när Andreas har slutat jobbet ska han ringa till Ving och säga precis samma sak som jag, skönt på ett sätt - kan han ta det hotell han vill. Men samtidigt är jag världens största kontrollfreak och ska ha koll på allt, jag tror att så fort någon annan ska planera/boka så blir det fel, haha jag vet - det är drygt både för mig och andra! :p Men det där fixar nog min baby, får se senare då om det blir nån ombokning.

Jag & mamma har vart ute och gått i regnet, köpte fika från bageriet som vi precis njutit av. Och NU ska jag köra bullerbacken upp till min vän amanda och prova ut grejorna till visningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0