fredag


Hoppade upp ur sängen imorse, super laddad för träning tills jag öppnar kylskåpet och känner en doft av soja, och soja har det läckt det tamefan i hela kylskåpet!! då har man lust att bara gå tillbaka till sängen. Det värsta var att det lyckats smita in soja i min spruta med tandblekning, så vette tusen om jag vågar använda den, kan ju bli en riktig smickrande tandfärg om sojan sätter sina spår :p Jaja, hur som hellst befann jag mig på svea kl 12 och körde ett svettigt body pump pass. Dom vikter jag brukar köra med verkade på nått sätt väga dubbelt så mycket idag, musklerna hade nog tyvärr gått i ide så nu lär det liggas i för att wake them up again.

Sen har jag spenderat kvällen med mina färäldrar i gustafs, ätit tacos och kollat på idol. Så kom dom med ett bra förslag, nämligen IKEA imorn! alltid lika roligt :-) efter det ska jag umgås med amanda, får se om vi väljer att göra alternativ 1 eller 2.


godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0