fredag


Jävla väder, vaknade i gustafs och tänkte ta en prommis men ställde in det när jag hörde regnet mot fönstret. Så somnade om och gick upp runt 11, åt frukost och duschade, sjukt lugnt i huset men snart kommer mamma hem. Så ska plocka fram och servera oss gårdagens kalas mat nu. Sen ska vi bara vänta på att pappa slutar jobbet innan vi ska rulla mot sommarstugan :-) göra vinter där uppe, fiska upp laxen och ta upp båtar osv. Sen blir det bastu och massa gott att äta, mysigt! Hemma på söndag igen. Ska bli så skönt med en riktig slappar helg, men jag såg nu att jag ska jobba nästa lördag och slutar halv 1 på natten, för då ska jag och en av gruppbostäderna jag jobbar extra på och dansa loss i rättvik, det ni! Så det verkar bli två slappar helger, kan va bra det med.

Hoppas ni får en fin helg!

:*

 



hejdå för i år paradise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0