måndag


Ibland hatar jag att vara ledig på vardagar, men just idag gick det bra för A hade tydligen bestämmt sig för att vara hemma. Men nu har han stuckit så nu är det tråkig att vara ledig igen. 2 pass är iaf bokade på svea så ska röra mig dit om nån timme. Nu - dammsuga. Kanske kanske går lite bättre när pappa har bytt påse i den (sant, kunde inte själv) hade inte tänkt på detta tidigare men efter 9 månader behövde man visst ha tänkt på det.


Veckans att göra lista:

♥ Fixa födelsedags present åt pappa. Halvt DONE redan, har fixat en present till pappa från mamma & han kommer bli så glad tror jag :) så måste hitta nått till han från mig.

♥ Umgås med Anna imorn, följa med henne till tandläkaren haha. Det är i Falun så blir nog lunch och skrota på stan efter det. (kanske hittar present till pappi?)

♥ Umgås med Linda (planera helgen)

♥ Träna, MASSOR!!

♥ Pappas och mormors kalas till helgen + utgång antagligen. (amanda - du kommer inte ta det lugnt ;p)


(( ♥ För att du inte ska tro att jag tar dig för givet Andreas planerar jag in att umgås med dig också ;* ))


Kommentarer
Postat av: mndy

haha, vad menar du j? att jag kommer hamna nånstans med ett glas alkohol i handen? :-) <3

2009-10-05 @ 22:37:27
URL: http://ttaketthat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0