:D


Nu är vi hemma hos mig igen, jag & Andreas sitter och väntar på True blood. Har haft en jätte trevlig kväll med familjen, började med bowling, och vem vann vem vann? ;D pappa jobbade över och hann tyvärr inte vara med annars skulle han säkert ha tagit hem vinsten. Efter det åkte vi till grillhouse, mötte upp pappa och så blev det kvällsmat där, kyckling grillspett - pommes - tzatziki, gudagott!

Provandet av underkläderna gick bra, tur att jag åkte och provade. Brukar jämt ha samma storlek när det gäller behåar från HM osv. Men de jag ska ha på visningen är verkligen allt möjligt. Blir kul det dära, Andreas ska också vara med, men han börjar nog bli en aning nervös när det inte bara är en vanlig visning utan också ska bli en show av det hela!


Och vet ni, nu är våran resa ombokad så jag & Andreas åker till Thailand den 1a december, om en månad och 3 dagar :D Längtar så sjukt mycket, gillar att åka när vädret är så här tråkigt hemma, för det lät väl knappast ligga nå snö på backen när vi åker. Vi kommer ha det sjukt bra! Blev ett annat hotell än det vi skulle ha bott på om vi åkt i feb, men det vi ska bo på nu kommer bli bättre, bara 50 meter till stranden är väl bäst!





Kommentarer
Postat av: Anderas<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<(=<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

JAGÄLSKARDEJ!!

2009-10-30 @ 08:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0