lucky me



Ännu en toppen helg har passerat. Har haft något att göra exakt hela helgen och haft min snygga babe vid min sida varje sekund från fredag - monday morning <3 I fredags blev det lugnt med mat, film & godis. Lördagen fyllde både pappa och mormor år, så det blev fika i gustafs på dagen och en sväng på fotboll för att kolla på gustafs damerna. På kvällen samlades släkten för mat på agnes thai, trevligt & gudagott så proppmätt det blev man :-) När jag och A kom hem satt kvällens gäster amanda, stefan och fredrik och väntade i trapphuset! Hade en skön kväll med fotboll och dricka innan det blev S2 som var grymt kul denna lördag också. Sen så var det söndag och Nicklas som fyllde 20 år, god mat och massa fika så var man proppmätt igen + pussa på Nicklas och Josses bäbis = lycka! :D







Jag tycker om den här killen väldigt mycket som ni kanske ser!
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0