coco thai


Har precis landat i soffan hemma igen, min mage är proppmätt. Baby bjöd mig på coco thai lunch, var så mysigt så, tack för det :) Vi skulle 'fira' lite att thailand är ombokat & betalt, haha och vad firar man med bättre än just thaimat? ;) Body pumpen innan gick finfint, lastade på lite mer vikter denna gång, måste ha resultat, inte stampa på samma ställe! Och om en timme ska jag befinna mig hos mormor & morfar för ... MAT! fy fan, jag kommer äta mig till döds, i alla fall idag. Ikväll åker jag till gimsbärke, chill kväll. Massa jobba imorn men sen party :) så skönt att allt är planerat, speciellt eftersom jag får brådis från jobb till förfest.

Jag och min låne bil går så bra ihop så för den delen, och den har fått följa med mig överallt idag :p till och med när jag skulle till maserhallen, och där går fan gränsen. För innan jag gått runt till parkeringen, satt mig och startat bilen skulle jag nog varit framme vid hallen om jag gått. Är sån tur att jag inte har egen bil, så jag får väl passa på att lata mig denna helg. Var snäll och började med att städa den lite, tålde inte att det for runt skräp varje gång man svängde, haha.


Ha en skön fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0