torsdag


kan ingen i det här hushållet ta och komma hem!? sitter i gustafs i min ensamhet, har tröttnat på datorn och tvn. men snart kommer min mammsi hem, blir att sova hemma en natt till. känner mig fortfarande inte helt pigg så de är skönare att vara här än i lägenheten, det enda är att jag saknar andreas, och han ligger i gimsbärke och hostar. ber till gud att vi båda är piggare tills imorn, ingen lust att vara sjuk på en helg.

gick in och kollade när tusan man får reda på om man är antagen till plugg. och det var inte förens mitten på december, bara en månad innan plugget isf startar.. såg även att det var sjukt många som har sökt sjuksköterskeutbildningen, tror de var 600 som hade det som förstahansval och dom kanske tar in 60 st eller nått sånt? spännade spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0