tisdag


Började dagen med ett besök på kvs vårdcentral, besöket tog cirka 2 minuter medans det tog en halvtimme att transportera sig dit och hem. Onödigt! Men för första gången var doktorn inte sen utan jag fick komma in hela tio minuter innan jag hade tid. 2 kort knäpptes sen var det klart! (på ett fult ärr, som måste snyggas till på nått vis)

Sen åkte jag och handlade, och inte en enda onyttighet följde med hem. Hem och gjorde grek sallad så nu är jag mätt. Slöa en stund nu innan det blir body pump på svea. Och tona håret efter det har jag tänkt :) Har även bokat biljetter till new moon nu, både till den 19onde då på natten och sen på söndagen. Men går vi på natten kan inte Lina följa med och jag har lovat lovat att gå med henne så det lutar mot att jag får vänta till den 22 nov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0