söndag


Idag är det 2 dagar kvar tills vi lämnar Sverige för två underbara veckor i värmen med min bästa :) och vet ni, jag ligger hemma och är sjuk!! Det händer inte, var ju liksom sjuk förra veckan efter att ha tagit svinsprutan och nu verkar jag ha drabbats av nån influensa aktigt ändå, ledvärk - huvudvärk - feber och fryser/svettas om vartannat. Tydligen kunde 5% få influensa fast man tagit sprutan, just my luck! Så idag tänker jag vila och låta mig vara sjuk, men imorn blir det att ignorera all sjukdom för då måste jag packa osv. Har fått god mat av mormor & morfar som gjorde mig lite piggare, och en mixer i adventspresent :) Men nu ligger jag i sängen igen och lyssnar på julmusik haha.

Mamma och pappa blev grymt nöjda över köket som A kaklade, kul :) det blev verkligen skitsnyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0