söndag


Jag har haft världens underbaraste bästa helg tillsammans med min älskling! På fredagen hade han lagat hans specialare, thaigryta som jag ääälskar :) Proppa i sig godis och kolla på film på det. Lördagen klev vi upp very late, åkte och bowlade - tillbaka till Andreas för mer film och godis, och chips & dipp! haha. Var så jäkla skönt med en sån helg, var ett bra tag sedan. Men dagens planer sket sig då jag väcktes 07:30 och fick rycka in och jobba, ett 24 h pass dessutom. Så nu sitter jag på jobbet, ska göra natti här. Sen slutar jag tio imorn, och då blire raka vägen till borlänge sjukhus för att ta svinsprutan. Fick förtur eftersom jag vikkar inom vården. Velade hur jag skulle göra med den men eftersom vi snart åker till thailand så bestämde jag mig för att ta den! När man först ska sitta på ett flygplan med typ 400 andra personer, och sen vara i ett land där hela befolkningen kanske går runt och har influensan utan att ens veta om det för dom har aldrig hört talas om den. Yepp, godnatt nu.



Andreas Andreas Andreas Andreas, jag är så jävla kär i dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag är så jävla kär i dig din snygging!!!(=<3<3<3 Snart är vi i thailand!!:D

2009-11-18 @ 23:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0