söndag


Nu är man tillbaka i borlänge igen efter en sjukt lyckad helg i huvudstaden! Som jag nämde tidigare så käkade vi gott, drack gott, bowlade och snackade bort en massa timmar på en mysig pub på fredagen. På lördagen åkte vi in till stan och kikade lite slött runt i affärerna, tröck donken och slog oss ner på ett ställe för att kolla på aik-ifk matchen. Hem till Johan igen, handla tacos ingredienser och åt det. Sen började kvällen på riktigt, kom ner till stan runt ett och in på spy bar där Johan hade placerat oss på the guestlist. Och hörri. s2 vad är det? haha nejdå väldigt mycket skämt, jag kommer aldrig bli sån. Men stockholm är ju ändå stockholm och fan vad kul vi hade där inne, bra musik och grymt sällskap. Innan vi for hem igen så blev det att inhandla donken, för andra gången på samma dag, oh shit! Och taxi färden hem, då föredrar jag att GÅ hagavägen. Jag + alkohol + bilfärder = no no. Men det gick fint, blev lite chill innan vi somnade för att sedan gå upp vid tio och åka mot borlänge igen. Tack för en toppen helg Johan & Nina, vi kommer ner snart igen :D Tog en hel del bilder (haha faktiskt lyckades vi ta riktigt många bilder med tanke på att det är fotoförbud på spy bar) men jag är hemma i gustafs nu och har ingen kamerasladd här så dom dyker upp imorn förhoppningsvis!


Direkt när vi anlände till borlänge var det iväg på nästa grej, modevisning - i underkläder, inför 100 pers. Vad gör man inte för att ställa upp för en kompis, dessutom var det inte så hemskt som jag hade trott. Och jag hade ju min baby med mig också som var så snygg så, såg riktigt hemma ut på scenen ;) Skönt att träffa han efter en helg ifrån varann. Men när den var slut så var det pappas tur att uppmärksammas, varma mackor och glasstårta till ensam mamma söker blev det. Och nu lääängtar jag efter sängen, hade gärna haft en andreas bredvid mig men det får bli imorn det! <3

pusspuss, & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0