onsdag


Stannade visst kvar en natt till i gustafs. Kollat på bonde söker fru, true blood, druckit te, ätit kladdkaka (fast vi varit på kalas) Ska nog krypa ner och läsa twilight, tredje boken - eclipse är så sjukt bra. Andra boken var en besvikelse eftersom Edward var borta typ halva boken, så jag undrar hur filmen kommer bli. Men om 16 dagar får man reda på det, nörd? jag?


Kalaset var väldigt trevligt, och gott! ;) Morotskaka till efterrätt, jag åt ihjäl mig! Absolut det bästa bakverk som finns. Sen så skulle Alexander boka biljetter till Stockholm dit vi far på fredag :D Ska bli så sjukt kul att komma bort och umgås med Johan och hans tjej, äta, dricka, snacka, shoppa & gå ut i en annan stad än Borlänge! Det enda tråkiga var att jag beställde en klänning som jag trodde skulle hinna komma till helgen men icke! Tur är har man ju användning av sommarkläder om en månad så :)

Kommentarer
Postat av: kia

sv: ja än så länge är det kul, men grymt mycket jobb! men vi ska ge allt sen får vi väl se hur det går :) tack iallfall!

2009-11-05 @ 15:46:42
URL: http://kiawigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0