friday


Det blev jobba idag, så lite panik imorse när jag blev väckt i gustafs och skulle befinna mig på jobbet 1,5 timme efter. Men det löste sig med hjälp av pappa och Andreas. Så 10 - 19 kör jag idag, ganska skön tid då man har nästan hela kvällen fri :) Baby skulle och ta sprutan idag, får se om han är nån tarzan ikväll ;) hoppas inte han får lika ont som jag och många andra fått bara, har äntligt släppt i min arm men igår var det Lina som hade ont i sin lilla arm. Till kvällen sen blir det chill med Andreas, och imorn ska jag kanske med ut och fira carro som blir 20 år. Och för att inte prata om söndag, då blire edward cullen och gänget för hela slanten, shit jag kommer vara i extas hela söndagen! :D

Back to work, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0