fredag


Idag började jag dagen med att gymma en timme, skönt att göra det tidigt på dagen så det är gjort, speciellt på en fredag :) Hem och städade lägenheten, måste ju vara helgfint! Sen har jag umgåtts med Andreas några timmar, nu är han på träning och innan han kommer hit igen måste jag vara borta från lägenheten ett tag för han ska fixa nån överrasking (y) Han har bla frågat om jag har en stege hemma? hjälp. Plus att en av hans vänner ska komma hit och hjälpa han. Hoppas det bara handlar om en knepig maträtt eller liknande, fast det vet jag att det inte heller är för jag fick nämligen ta med mig spisknapparna ut om jag ville, öhm? :p jaja det visar sig. Så nu iväg och hyra film, och hämta ut biljetterna till neew moon bion. Måste tydligen hämta ut dom senast idag fast bion är nästa söndag.


            Invigde 20-kronors linnet jag köpte igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0