måndag


Mina älskade boots gick sönder igår så det blev en sväng till kuppan idag också, när jag ska byta skorna på skohuset bestämde jag mig för att det var sista gången jag köpte skor där för jag har reklamerat flera par skor jag köpt! Finns endast ett par 39or kvar, lite för stora men jag ska verkligen ha sånna boots. Annars hade jag tagit med dom trasiga hem, typ! Så jag får väl nöja med mig en storlek större, och när jag kommer till kassan har dom dessutom sänkt skorna till halva priset sen jag köpte dom, så då fick jag halva priset på dom nya. Så jag går ut ifrån skohuset med ett par boots OCH pengar tillbaka :D med en sula så blir skorna säkert okej ändå så. Så när personalen var så snäll kanske det inte alls var sista gången jag handlade nått där.

Och då när jag 'tjänat' lite kunde jag inte låta bli att gå in på scorett och köpa de här skorna jag kollat in ;) Det är ju så sjukt kul med skor!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0