bilder från halloween


Kollade på det nya programmet 'Ullared' och fy fan vad sugen man blev att åka dit och bara köpa köpa köpa massa onödigt! Har aldrig varit där. Men å andra sidan ogillar jag att shoppa när det är fullt med folk överallt, som typ rea så det kanske inte är något för mig ändå..

Nu har det rullat in lite bilder från halloween. Jag, maskerad fantasten (inte) var djävul kvällen till ära och det är Amanda som princip fixat mig från topp till tå, haha ett litet krav för att jag ska följa med ut när det är utklädningsteman ;)













Kommentarer
Postat av: mdny

men snygga vi var! och kul det var. fast du svek.. som jag inte ens märkte ;) haha. bra eller sdåligt jag vet inte. thanks anyway <3

2009-11-03 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0