torsdag


jobbar mitt näst sista schemalagda pass på intersport (på ett tag iallafall) lite sorgligt, 4 år har jag varit här och det här blir första sommaren som jag inte ska sommarjobba här,  man vet var man har sin plats och sina uppgifter. men snart är det dax för nya utmaningar. det blir nog bra det med, så får vi se vad som händer senare :-) extra öppet till 8 har vi och hela stan idag, så kvällen hemma kommer bli kort och bestå av att tvätta.. men men, imorn kommer det folk till mig, det blir fest & vi ska ritkigt kul! :-) och då ska det vara snyggt hemma! är ledig imorgon så ska börja dagen med att gymma. sen SKA jag hinna lägga ut lite bilder från grekland :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0