torsdag


packar och tvättar för fulla muggar! för på söndag natt drar jag till grekland med min älskade familj :D vi ska närmare bestämt till grek ön skiathos, ön där filmen mamma mia spelades in, rätt nice :) jag längtar så förbannat mycket, uppskattar utlandsresorna mer ju äldre jag blir. man är så busy här hemma från morgon till kväll/natt jämt så ska bli skönt att komma bort från den här staden och det här landet! tråkigt att inte få se Andreas på en vecka, men dagen när vi kommer hem igen fyller han 18 hela år så då blir det raka spåret hem till han och fira. bokade det sista till hans present nyss, det kommer bli toppen :) ville inte ge han en sak utan ville hitta på nått vi kunde göra tillsammans innan båda börjar jobba som svin. så det blir bra, 13-14/6 blir vi borta. och det är också det enda han vet så kan inte avslöja nå mer här. dock tjatade han på mig igår så jag tillslut råkade försäga mig om en detalj, fuck u ;)


nu ska jag försöka dra ihop packningen och sålla ur en hel del, för det håller inte som packningen ser ut nu :p en vecka blir jag borta, inte en månad.


puss goooodnight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0