tisdag



                   


igår var vi som sagt på våran årliga stockholms tripp =) mysig dag med syster, mami & mormor. tiden gick tyvärr för fort, 7 timmars shopping ändå hann vi inte med allt vi hade velat. mat på thai restaurang blev det också =) hittade en del grejor;


 1. skinnjacka, manhattan
 2. linne, zara
 3. jeans, zara
 4. pumps, din sko
 5. nagellack, H&M
 6. linne, monki














svarta skinnjackan och jeansen var absolut de bästa fynden. mina svarta älsklingsjeans jag hade förut fick jag för mig att jag skulle slita men det slutade i soptunnan för dom.








Andreas bror Nicklas och hans tjej Josefine fick en liten dotter igår, Tilda :) så himla roligt, längtar verkligen tills jag får se den. dom är 89:or båda två, jag är imponerad, och dom kommer fixa allt så bra!  tänk om det var jag som hade fått barn, jag som knappt kan klara av mig själv :p haha. jaja, jag hittade även lite bebis kläder i stockholm som hon ska av mig och a :) 





nu ska jag dra mig mot svea och gymma med mamma :) om kvinnan har återhämtat sig efter prag resan, hon hade öl abstinens hela dagen igår i huvudstaden. fick förresten en grymt söt bh av henne när hon kom hem också!
                                 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0