tisdag, kväll


nu är det slut på ledigheten och imorn är det jobb som gäller igen. efter att jag & mami hade gymmat idag åkte jag hem och lagade mat och diskade, duschade och tog det lugnt. drog mig sedan till kupolen för att lämna tillbaka ett bomköp sen igår :p hittade även den gula plastiga klockan jag jagade runt på varenda ur & penn i huvudstaden. haha tur att borlängeborna inte har insett hur snygga klockorna är än :D 




fick även hem tandblekningspennan idag som jag beställt,                       
ska kleta på det innan sängen. ska upprepas i 2 veckor, let's see!



Kommentarer
Postat av: mandy

jag ska också köpa den gula!!!!!! så jävla fresh<3

2009-05-13 @ 08:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0