söndag


gårdagen blev väldigt trevlig ändå, fick besök vid tio tiden av simon, koffe, micke, frederik & adam. satt ute på balkongen och drack öl, riktigt skönt =) så skönt att umgås med killar, så okomplicerat. jag skulle nog ha fötts till kille :p kom inte i säng förens 4. kaffe frukost på balkongen så man blev människa igen, fick även låna ost av simon, haha snäällt :D men nu har jag iallafall varit och handlat upp mitt fattiga kylskåp, träffade albin på willys så vi gick runt och social handlade.
 


nu kom min syster till btown så vi ska dra ner till grill house och käka mat. sen hem och färga hår, kolla på film, äta chips, äta godis & dricka cola. kan en söndag bli bättre? ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggingar! det lät mysigt, och låter som du haft en fin helg! saknar dig än.........<3

2009-05-03 @ 18:16:52
Postat av: mandy

/mandy

2009-05-03 @ 18:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0