söndag


igår tog jag mitt första dopp här i sverige. jag och min älskling låg och njöt på en klippa vid gimmen i 2 timmar :-)  jag invigde min nya vita bikini som enbart kommer att kunna användas när man har färg, så får passa på nu innan grek brännan har flagnat bort helt. kl 7 drog vi oss hemåt igen och det var svinhett vid den tiden till och med. vi hämtade kebab och kollade på robinson finalen, dåligt slut så man blir förbannad! idag är jag hemma i min childhood, ska firas x2, min bästa mamma & min kusin alexander som fyllt 19! har grillat här hemma med familjen och ska snart traska över till kusin för att få massa fika! :-) 

                                                                                                                            

helgen annars har varit riktigt bra också, fest på fredagen med krogdebut för andreas. förfest hos mig med roligt folk, satt ute på balkongen ända tills vi gick på krogen runt kl tolv. oskar & mattias från mitt jobb kom förbi en sväng och höjde medelåldern en aning (30 resp 35 år) :p ha ha,  fick även med mig dom in på flamingo, herregud! svårövertalade var dom inte direkt heller. som jag anande innan skulle kvällen tyvärr inte sluta lika bra som den började, men men shit happens och som tur är löser det sig alltid.

dagen efter försökte jag sola lite på dom få centimetrarna sol som fanns på min balkong. gav upp när jag hängde med halva kroppen utanför räcket för att få soool, så jag och koffe gick och käkade glass och snackade lite skit i solen innan jag åkte till andreas. så det var min helg det! underbara jävla sommar <3 hoppas den verkligen är här för att stanna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0