söndag


åker till arlanda om 3 timmar :-) övriga familjen gick o la sig några timmar men jag tror jag ska hålla mig vaken tills vi drar, blir bara så jävla grinig när jag bara får sova nån timme och sen måste upp igen.

underbar dag idag och en bra avslutning nu innan jag sticker, vaknade hemma hos lovely imorse och han gjorde god frukost, chillade ute i solen och åt grillat med hans stooora härliga familj :-) vid fem drog jag mig hemåt och packade klart det sista och sa hejdå till lägenheten. åkte till kvarnsveden och kollade på systers match, köpte sen med oss american pizza och åkte till gustafs. och lina kan verkligen underhålla en middag hemma hos oss kan jag lova, hon var på klassresa till stockholm/gröna lund i fredags och när dom hade gått i spökhuset hade hon börjat grinat och fått vända för att det tydligen var en vampyr i början som var helt dum i huvudet :p jahaja. nu sitter jag som sagt bara och väntar och dricker te och lyssnar på norges vinnarlåt från igår eftersom jag inte såg eurovision överhuvudtaget. vi kollade som jag trodde det skulle bli på american pie filmerna istället.  igår förresten så åkte vi upp till leksand för att kolla på andreas brors lilla bäbis. åh herregud så söt den var :-) åt en jävla massa glass med kolasås gjorde vi också, äckelmätt. fint bodde dom verkligen, jag skulle också kunna bo i leksand faktiskt :p


so long fuckers, nu ska jag platta håret i brist på annat att göra. ha en skön vecka här hemma så hörs vi!








 det blir bara bättre och bättre. du är allt, kommer sakna dig mitt hjärta!

 

 j
 o
 h
 a
 n
 n
 a

 <3

 a
 n
 d
 r
 e
 a
 s








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0