onsdag


lediga dagar får man inte mycket vettigt gjort alltså. vaknade hemma hos andreas kl 11, grymt skönt. vet dock inte om han hade sovmorgon eller helt enkelt sket i skolan, fick inte det riktigt klart för mig. åkte till borlänge och lämnade bilen till mamma, köpte en ny piercing stav på vägen hem för nu får jag äntligten byta :) fixade till mig en aning och gick förbi hos oskar, där satt han och drack öl klockan 2 en onsdag eftermiddag, haha snackade lite med han tills andreas körlektion va klar. när den va det bjöd min babe mig på lunch ;* gott gott, 3de gyros tallriken på kanske tio dagar :p

justja, gårdagen var också trevlig. efter jobbet gick några av oss och käkade på cantina med nike's säljare =) tiden gick fort som fan så jag kom inte hem till andreas förens halv elva. men de var värt dom timmarna vi hann ses anyway, <3

nu ska jag ner på stan och träna, core + easyline. måste gå ner på stan, fan vad jobbigt :p måste leta på min cykel, hoppas den står på jobbet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0