måndag


gårdagen var grym, jag älskar min syster <3 käkade gyros, sen gick vi gick till willys och köpte hårfärg, så nu har jag lite slingor. övervägde att genast gå och köpa en bytta brunfärg och köra över allt men jag ska ge det en chans! haha hårfärgningen var ett jävla äventyr vill jag lova, jag sitter baklänges på en stol eller vad man säger, det börjar lugnt med att matilda enbart sabbar sin tröja och jag mina byxor, men men sånt man får ta. haha men sen när jag ska vända mig och kolla i spegeln ramlar jag omkull på stolen och drar med mig hela blonderingen ner på golvet och självklart hamnar den upp och ner. när jag & syrran har skrattat så vi gråter ett bra tag börjar hon skrapa upp färgen från golvet för vi var lååångt ifrån klara. när denna soppa var över kollade vi på zozo & åt chips =) väldigt sorglig men fin film som jag missat att se tidigare.

nu ska jag göra ett nytt försök att sova, jobb imorn. sen ledig ons & tors. förhoppningsvis kommer jag bort härifrån över helgen ;)

puss godnatt



Kommentarer
Postat av: mandy

hahah, bara du fixar detdär ;)

2009-05-05 @ 12:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0