lördag



har äntligen slängt ner arslet i soffan efter en effektiv dag, vaknade i gustafs så mamma skjutsade in mig till borlänge, hann hem och byta kläder och sminka mig innan jobbet. slutade kl 2 där och då gick jag i solskenet raka vägen ner till svea och gymmade en timme, efter det gick jag till open sun och solade eftersom jag ändå inte har nån sol på min balkong, hem och gjorde mat + tvättade. ner på stan och lämnade filmer i sista sekund och hyrde några nya.

nu blir det robinson och bara slappa. vill att andreas ska komma hem nu! möla ner oss i min lilla soffa som bara vi kan :p jaja, får vänta tills måndag. dom har säkert hur kul som hellst där uppe, bröllop är ju inte varje dag man får gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0