i'm goin' toooo greeeece!


i'm goin' toooo greeeece! iih, nu är det bara en dag kvar :D jag har packat det mesta. mamma & lina var förbi nyss och fikade och lämnade en resväska åt mig.


ikväll ska jag umgås med andreas, och antagligen åker vi till leksand och kollar på lilla bäbben =) är massa bra på tv ikväll också, vet inte vad man ska välja. eurovision song contest, robinson eller american pie maraton på 3:an? hmm, om jag känner oss rätt blir det nog american pie! inatt kollade vi förresten på en sjuk film, all the boys love mandy lane, jag trodde inte att det var en thriller men tydligen så. plus att andreas somnade efter halva filmen, hatar att kolla på skräck 'ensam'

jaja nu ska jag äta upp den goda maten som blev kvar sen igår, och slänga ner allt i resväskan!

;*




j a g  ä l s k a r  m i n  g u l a  k l o c k a

Kommentarer
Postat av: mandis

du passar klockrent i den baby

2009-05-17 @ 01:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0